Translate

2021. június 27., vasárnap

Motiváció

 Foglalkozásom: Autóbuszvezető



Korábban 20 évig multiknál dolgoztam, többnyire logisztikai -fizikai és szellemi- területen. Kiégés miatt váltottam pályát. Jól döntöttem.
Mindig is szerettem szabálykövetően járműveket vezetni.
Több, mint öt éve dolgozom buszvezetőként.
A közvetlen kollégám is irodista volt a buszvezetés előtt.
A C és D kategóriás jogosítványt multi mellett szereztem meg.
Már ott látszott, hogy ebben a munkában sokkal több a kihívás.
Igen, egyszerűnek tűnik - lásd az Utasok mondták menüpont alatt- de valójában nem az.

A buszvezetés  előtt 20 évig csak B kategóriában szereztem gyakorlatot, pedig a nagy kategóriás járművek vezetését jobb minél korábban elkezdeni véleményem szerint. Utólag így látom.

A "B" kategóriás berögződéseket nagyon nehéz a gyakorlatban átértékelni, "levetkőzni" magadról.

Éppen ezért szeretném írásommal segíteni a hozzám hasonló pályaválasztókat.

A következő menüpontban a B és D kategória közötti különbségekről lesz szó.


 



Nincsenek megjegyzések: